Van reactief naar proactief klachtenproces

Krijg inzicht in verbetersignalen en problemen in de organisatie. Eén centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren van klachten. Werk samen met klanten, leveranciers en betrokkenen aan verbetering.

Klachten per categorie

Transport

Schade

Communicatie

Productspecificaties

Klachten per categorie

Transport

Schade

Communicatie

Productspecificaties

Klachten per categorie

Transport

Schade

Communicatie

Productspecificaties

Man met een bril, lachend in een bruine blazer, staat naast een grafiek met de titel 'Klachten per categorie', die de verdeling van klachten toont in verschillende kleuren.
Man met een bril, lachend in een bruine blazer, staat naast een grafiek met de titel 'Klachten per categorie', die de verdeling van klachten toont in verschillende kleuren.
Man met een bril, lachend in een bruine blazer, staat naast een grafiek met de titel 'Klachten per categorie', die de verdeling van klachten toont in verschillende kleuren.

De waarde van klachten management

Loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen door een effectieve klachten aanpak

Klachten management

Analyse klachten

Periode 01-01-2024 - 31-12-2024

Filteren

Totaal aantal gemelde klachten

Weken

Klachten per subcategorie

Te laat geleverd

Telefonisch bereikbaarheid

Wijze van te woord staan

Kleur

Productschade

Klachten per categorie

Transport

Schade

Communicatie

Productspecificaties

Aantal openstaande taken per medewerker

Emma Jansen

Lucas de Vries

Sophie Bakker

De waarde van klachten management

Loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen door een effectieve klachten aanpak

Klachten management

Analyse klachten

Periode 01-01-2024 - 31-12-2024

Filteren

Totaal aantal gemelde klachten

Weken

Klachten per subcategorie

Te laat geleverd

Telefonisch bereikbaarheid

Wijze van te woord staan

Kleur

Productschade

Klachten per categorie

Transport

Schade

Communicatie

Productspecificaties

Aantal openstaande taken per medewerker

Emma Jansen

Lucas de Vries

Sophie Bakker

De waarde van klachten management

Loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen door een effectieve klachten aanpak

Klachten management

Analyse klachten

Periode 01-01-2024 - 31-12-2024

Filteren

Totaal aantal gemelde klachten

Weken

Klachten per subcategorie

Te laat geleverd

Telefonisch bereikbaarheid

Wijze van te woord staan

Kleur

Productschade

Klachten per categorie

Transport

Schade

Communicatie

Productspecificaties

Aantal openstaande taken per medewerker

Emma Jansen

Lucas de Vries

Sophie Bakker

Uitgedacht klachtenproces

Met automatische opvolging door workflows en alle informatie verzameld binnen één dossier.

Uitgedacht klachtenproces

Met automatische opvolging door workflows en alle informatie verzameld binnen één dossier.

Uitgedacht klachtenproces

Met automatische opvolging door workflows en alle informatie verzameld binnen één dossier.

Verhoog klanttevredenheid

Een snel, adequaat en persoonlijk klachtenproces prettig voor melders en verwerkers.

Verhoog klanttevredenheid

Een snel, adequaat en persoonlijk klachtenproces prettig voor melders en verwerkers.

Verhoog klanttevredenheid

Een snel, adequaat en persoonlijk klachtenproces prettig voor melders en verwerkers.

Identificeer gemakkelijk trends

Analyseer management informatie vanuit één dashboard en ontdek trends en kansen.

Identificeer gemakkelijk trends

Analyseer management informatie vanuit één dashboard en ontdek trends en kansen.

Identificeer gemakkelijk trends

Analyseer management informatie vanuit één dashboard en ontdek trends en kansen.

Twee mannen, één in een blauwe trui en de ander in een donkerblauwe blazer, bekijken een verbeterplan met titels en fasen, waaronder 'Machine beter afstellen' en 'Kennis medicatie vergroten'.
Twee mannen, één in een blauwe trui en de ander in een donkerblauwe blazer, bekijken een verbeterplan met titels en fasen, waaronder 'Machine beter afstellen' en 'Kennis medicatie vergroten'.
Twee mannen, één in een blauwe trui en de ander in een donkerblauwe blazer, bekijken een verbeterplan met titels en fasen, waaronder 'Machine beter afstellen' en 'Kennis medicatie vergroten'.

Verbeterplan

Titel

Machine beter afstellen

Bewustwordingscampagne

Slechte bereikbaarheid

Fase

Plan

Check

Check

Verbeterplan

Titel

Machine beter afstellen

Bewustwordingscampagne

Slechte bereikbaarheid

Fase

Plan

Check

Check

Verbeterplan

Titel

Machine beter afstellen

Bewustwordingscampagne

Slechte bereikbaarheid

Fase

Plan

Check

Check

Verbeterplan

Van klachten naar complimenten

Een slimme software tool helpt je met het stroomlijnen en inzichtelijk maken van je klachten proces. Meer inzicht bied je handvaten voor juiste opvolging, analyse en het opstellen van een verbeterplan.

Verbeterplan

Van klachten naar complimenten

Een slimme software tool helpt je met het stroomlijnen en inzichtelijk maken van je klachten proces. Meer inzicht bied je handvaten voor juiste opvolging, analyse en het opstellen van een verbeterplan.

Verbeterplan

Van klachten naar complimenten

Een slimme software tool helpt je met het stroomlijnen en inzichtelijk maken van je klachten proces. Meer inzicht bied je handvaten voor juiste opvolging, analyse en het opstellen van een verbeterplan.

Management dashboard

Regie over verbetersignalen

Vaak zijn klachten er wel, maar heb je ze niet op je radar of kan het proces efficiënter. Overzicht in het aantal klachten, de status en de aard van de klacht helpt je inzicht te krijgen in trends en verbeterpotentieel in je organisatie.

Management dashboard

Regie over verbetersignalen

Vaak zijn klachten er wel, maar heb je ze niet op je radar of kan het proces efficiënter. Overzicht in het aantal klachten, de status en de aard van de klacht helpt je inzicht te krijgen in trends en verbeterpotentieel in je organisatie.

Management dashboard

Regie over verbetersignalen

Vaak zijn klachten er wel, maar heb je ze niet op je radar of kan het proces efficiënter. Overzicht in het aantal klachten, de status en de aard van de klacht helpt je inzicht te krijgen in trends en verbeterpotentieel in je organisatie.

Home

Management

Klachten

Totaal aantal gemelde klachten

Weken

Home

Management

Klachten

Totaal aantal gemelde klachten

Weken

Home

Management

Klachten

Totaal aantal gemelde klachten

Weken

Man in een lichtblauw overhemd bekijkt een grafiek met de titel 'Aantal klachten per organisatiedeel', die de verdeling van klachten over verschillende categorieën toont.
Man in een lichtblauw overhemd bekijkt een grafiek met de titel 'Aantal klachten per organisatiedeel', die de verdeling van klachten over verschillende categorieën toont.
Man in een lichtblauw overhemd bekijkt een grafiek met de titel 'Aantal klachten per organisatiedeel', die de verdeling van klachten over verschillende categorieën toont.

Aantal klachten per organisatiedeel

Product schade

Verpakkingsschade

Niet geleverd

Kwaliteit

1

2

3

4

5

Aantal klachten per organisatiedeel

Product schade

Verpakkingsschade

Niet geleverd

Kwaliteit

1

2

3

4

5

Aantal klachten per organisatiedeel

Product schade

Verpakkingsschade

Niet geleverd

Kwaliteit

1

2

3

4

5

Klachtendossier

Verantwoordelijkheid op de juiste plaats

Goed geholpen worden na een klacht is wat elke melder wil, maar dat is niet altijd eenvoudig. Betrek automatisch de juiste personen bij de afhandeling van de klacht. Zo heb je alle informatie overzichtelijk gebundeld in één klachtendossier voor opvolging en analyse.

Klachtendossier

Verantwoordelijkheid op de juiste plaats

Goed geholpen worden na een klacht is wat elke melder wil, maar dat is niet altijd eenvoudig. Betrek automatisch de juiste personen bij de afhandeling van de klacht. Zo heb je alle informatie overzichtelijk gebundeld in één klachtendossier voor opvolging en analyse.

Klachtendossier

Verantwoordelijkheid op de juiste plaats

Goed geholpen worden na een klacht is wat elke melder wil, maar dat is niet altijd eenvoudig. Betrek automatisch de juiste personen bij de afhandeling van de klacht. Zo heb je alle informatie overzichtelijk gebundeld in één klachtendossier voor opvolging en analyse.

Begin vandaag met een effectief klachtenproces voor duurzame groei

Begin vandaag met een effectief klachtenproces voor duurzame groei

Begin vandaag met een effectief klachtenproces voor duurzame groei

Alle voordelen

Ervaar een optimaal klachtenproces

Toegang met elk apparaat

Gebruik je mobiel zodat je direct een foto van de situatie kunt bijvoegen. Het meldformulier is geschikt voor elk apparaat.

Verhoog klanttevredenheid

Verlaag faalkosten en verhoog klanttevredenheid met efficiënt klachtenmanagement: één centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren.

Structureel verbeteren

Integreer de PDCA-cyclus in je klachtenmanagement voor structurele verbetering en waardevolle input voor je verbeterplan.

Realtime dashboard

Krijg inzicht in de kwaliteit van je bedrijfsprocessen met het management dashboard wat visueel en reactief de belangrijkste gegevens toont.

Alle voordelen

Ervaar een optimaal klachtenproces

Toegang met elk apparaat

Gebruik je mobiel zodat je direct een foto van de situatie kunt bijvoegen. Het meldformulier is geschikt voor elk apparaat.

Verhoog klanttevredenheid

Verlaag faalkosten en verhoog klanttevredenheid met efficiënt klachtenmanagement: één centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren.

Structureel verbeteren

Integreer de PDCA-cyclus in je klachtenmanagement voor structurele verbetering en waardevolle input voor je verbeterplan.

Realtime dashboard

Krijg inzicht in de kwaliteit van je bedrijfsprocessen met het management dashboard wat visueel en reactief de belangrijkste gegevens toont.

Alle voordelen

Ervaar een optimaal klachtenproces

Toegang met elk apparaat

Gebruik je mobiel zodat je direct een foto van de situatie kunt bijvoegen. Het meldformulier is geschikt voor elk apparaat.

Verhoog klanttevredenheid

Verlaag faalkosten en verhoog klanttevredenheid met efficiënt klachtenmanagement: één centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren.

Structureel verbeteren

Integreer de PDCA-cyclus in je klachtenmanagement voor structurele verbetering en waardevolle input voor je verbeterplan.

Realtime dashboard

Krijg inzicht in de kwaliteit van je bedrijfsprocessen met het management dashboard wat visueel en reactief de belangrijkste gegevens toont.

Demo

Vraag vrijblijvend een demo aan met een expert

Demo

Vraag vrijblijvend een demo aan met een expert

Demo

Vraag vrijblijvend een demo aan met een expert