Van reactief naar proactief klachtenproces
Krijg inzicht in verbetersignalen en problemen in de organisatie. Eén centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren van klachten. Werk samen met klanten, leveranciers en betrokkenen aan verbetering.
Klachten per categorie
Transport
Schade
Communicatie
Productspecificaties
Klachten per categorie
Transport
Schade
Communicatie
Productspecificaties
Klachten per categorie
Transport
Schade
Communicatie
Productspecificaties
De waarde van klachten management
Loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen door een effectieve klachten aanpak
Klachten management
Analyse klachten
Periode 01-01-2024 - 31-12-2024
Filteren
Totaal aantal gemelde klachten
Weken
Klachten per subcategorie
Te laat geleverd
Telefonisch bereikbaarheid
Wijze van te woord staan
Kleur
Productschade
Klachten per categorie
Transport
Schade
Communicatie
Productspecificaties
Aantal openstaande taken per medewerker
Emma Jansen
Lucas de Vries
Sophie Bakker
De waarde van klachten management
Loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen door een effectieve klachten aanpak
Klachten management
Analyse klachten
Periode 01-01-2024 - 31-12-2024
Filteren
Totaal aantal gemelde klachten
Weken
Klachten per subcategorie
Te laat geleverd
Telefonisch bereikbaarheid
Wijze van te woord staan
Kleur
Productschade
Klachten per categorie
Transport
Schade
Communicatie
Productspecificaties
Aantal openstaande taken per medewerker
Emma Jansen
Lucas de Vries
Sophie Bakker
De waarde van klachten management
Loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen door een effectieve klachten aanpak
Klachten management
Analyse klachten
Periode 01-01-2024 - 31-12-2024
Filteren
Totaal aantal gemelde klachten
Weken
Klachten per subcategorie
Te laat geleverd
Telefonisch bereikbaarheid
Wijze van te woord staan
Kleur
Productschade
Klachten per categorie
Transport
Schade
Communicatie
Productspecificaties
Aantal openstaande taken per medewerker
Emma Jansen
Lucas de Vries
Sophie Bakker
Uitgedacht klachtenproces
Met automatische opvolging door workflows en alle informatie verzameld binnen één dossier.
Uitgedacht klachtenproces
Met automatische opvolging door workflows en alle informatie verzameld binnen één dossier.
Uitgedacht klachtenproces
Met automatische opvolging door workflows en alle informatie verzameld binnen één dossier.
Verhoog klanttevredenheid
Een snel, adequaat en persoonlijk klachtenproces prettig voor melders en verwerkers.
Verhoog klanttevredenheid
Een snel, adequaat en persoonlijk klachtenproces prettig voor melders en verwerkers.
Verhoog klanttevredenheid
Een snel, adequaat en persoonlijk klachtenproces prettig voor melders en verwerkers.
Identificeer gemakkelijk trends
Analyseer management informatie vanuit één dashboard en ontdek trends en kansen.
Identificeer gemakkelijk trends
Analyseer management informatie vanuit één dashboard en ontdek trends en kansen.
Identificeer gemakkelijk trends
Analyseer management informatie vanuit één dashboard en ontdek trends en kansen.
Verbeterplan
Titel
Machine beter afstellen
Bewustwordingscampagne
Slechte bereikbaarheid
Fase
Plan
Check
Check
Verbeterplan
Titel
Machine beter afstellen
Bewustwordingscampagne
Slechte bereikbaarheid
Fase
Plan
Check
Check
Verbeterplan
Titel
Machine beter afstellen
Bewustwordingscampagne
Slechte bereikbaarheid
Fase
Plan
Check
Check
Verbeterplan
Van klachten naar complimenten
Een slimme software tool helpt je met het stroomlijnen en inzichtelijk maken van je klachten proces. Meer inzicht bied je handvaten voor juiste opvolging, analyse en het opstellen van een verbeterplan.
Verbeterplan
Van klachten naar complimenten
Een slimme software tool helpt je met het stroomlijnen en inzichtelijk maken van je klachten proces. Meer inzicht bied je handvaten voor juiste opvolging, analyse en het opstellen van een verbeterplan.
Verbeterplan
Van klachten naar complimenten
Een slimme software tool helpt je met het stroomlijnen en inzichtelijk maken van je klachten proces. Meer inzicht bied je handvaten voor juiste opvolging, analyse en het opstellen van een verbeterplan.
Management dashboard
Regie over verbetersignalen
Vaak zijn klachten er wel, maar heb je ze niet op je radar of kan het proces efficiënter. Overzicht in het aantal klachten, de status en de aard van de klacht helpt je inzicht te krijgen in trends en verbeterpotentieel in je organisatie.
Management dashboard
Regie over verbetersignalen
Vaak zijn klachten er wel, maar heb je ze niet op je radar of kan het proces efficiënter. Overzicht in het aantal klachten, de status en de aard van de klacht helpt je inzicht te krijgen in trends en verbeterpotentieel in je organisatie.
Management dashboard
Regie over verbetersignalen
Vaak zijn klachten er wel, maar heb je ze niet op je radar of kan het proces efficiënter. Overzicht in het aantal klachten, de status en de aard van de klacht helpt je inzicht te krijgen in trends en verbeterpotentieel in je organisatie.
Home
Management
Klachten
Totaal aantal gemelde klachten
Weken
Home
Management
Klachten
Totaal aantal gemelde klachten
Weken
Home
Management
Klachten
Totaal aantal gemelde klachten
Weken
Aantal klachten per organisatiedeel
Product schade
Verpakkingsschade
Niet geleverd
Kwaliteit
1
2
3
4
5
Aantal klachten per organisatiedeel
Product schade
Verpakkingsschade
Niet geleverd
Kwaliteit
1
2
3
4
5
Aantal klachten per organisatiedeel
Product schade
Verpakkingsschade
Niet geleverd
Kwaliteit
1
2
3
4
5
Klachtendossier
Verantwoordelijkheid op de juiste plaats
Goed geholpen worden na een klacht is wat elke melder wil, maar dat is niet altijd eenvoudig. Betrek automatisch de juiste personen bij de afhandeling van de klacht. Zo heb je alle informatie overzichtelijk gebundeld in één klachtendossier voor opvolging en analyse.
Klachtendossier
Verantwoordelijkheid op de juiste plaats
Goed geholpen worden na een klacht is wat elke melder wil, maar dat is niet altijd eenvoudig. Betrek automatisch de juiste personen bij de afhandeling van de klacht. Zo heb je alle informatie overzichtelijk gebundeld in één klachtendossier voor opvolging en analyse.
Klachtendossier
Verantwoordelijkheid op de juiste plaats
Goed geholpen worden na een klacht is wat elke melder wil, maar dat is niet altijd eenvoudig. Betrek automatisch de juiste personen bij de afhandeling van de klacht. Zo heb je alle informatie overzichtelijk gebundeld in één klachtendossier voor opvolging en analyse.
Begin vandaag met een effectief klachtenproces voor duurzame groei
Begin vandaag met een effectief klachtenproces voor duurzame groei
Begin vandaag met een effectief klachtenproces voor duurzame groei
Alle voordelen
Ervaar een optimaal klachtenproces
Toegang met elk apparaat
Gebruik je mobiel zodat je direct een foto van de situatie kunt bijvoegen. Het meldformulier is geschikt voor elk apparaat.
Verhoog klanttevredenheid
Verlaag faalkosten en verhoog klanttevredenheid met efficiënt klachtenmanagement: één centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren.
Structureel verbeteren
Integreer de PDCA-cyclus in je klachtenmanagement voor structurele verbetering en waardevolle input voor je verbeterplan.
Realtime dashboard
Krijg inzicht in de kwaliteit van je bedrijfsprocessen met het management dashboard wat visueel en reactief de belangrijkste gegevens toont.
Alle voordelen
Ervaar een optimaal klachtenproces
Toegang met elk apparaat
Gebruik je mobiel zodat je direct een foto van de situatie kunt bijvoegen. Het meldformulier is geschikt voor elk apparaat.
Verhoog klanttevredenheid
Verlaag faalkosten en verhoog klanttevredenheid met efficiënt klachtenmanagement: één centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren.
Structureel verbeteren
Integreer de PDCA-cyclus in je klachtenmanagement voor structurele verbetering en waardevolle input voor je verbeterplan.
Realtime dashboard
Krijg inzicht in de kwaliteit van je bedrijfsprocessen met het management dashboard wat visueel en reactief de belangrijkste gegevens toont.
Alle voordelen
Ervaar een optimaal klachtenproces
Toegang met elk apparaat
Gebruik je mobiel zodat je direct een foto van de situatie kunt bijvoegen. Het meldformulier is geschikt voor elk apparaat.
Verhoog klanttevredenheid
Verlaag faalkosten en verhoog klanttevredenheid met efficiënt klachtenmanagement: één centrale plek voor melden, opvolgen en analyseren.
Structureel verbeteren
Integreer de PDCA-cyclus in je klachtenmanagement voor structurele verbetering en waardevolle input voor je verbeterplan.
Realtime dashboard
Krijg inzicht in de kwaliteit van je bedrijfsprocessen met het management dashboard wat visueel en reactief de belangrijkste gegevens toont.
Modules
Maak je QHSE beleid compleet met onze aanvullende software modules
Modules
Maak je QHSE beleid compleet met onze aanvullende software modules
Modules
Maak je QHSE beleid compleet met onze aanvullende software modules
Demo
Vraag vrijblijvend een demo aan met een expert
“In Qnect AMS heb ik in één overzicht de RI&E activiteiten per vestiging in kaart. Zo kan ik veel effectiever monitoren en managen.”
Enez Kat
"De software is erg flexibel en erg eenvoudig. Je kunt inloggen met Single-Sign-On dus zodra je op het netwerk bent hoef je niet eens je wachtwoord meer in te voeren."
Daan Boesjes
“Wij werken nu zo’n anderhalf jaar met deze software en wij vinden het een heel gebruiksvriendelijke systeem."
Robert-Jan Visser
"We zijn erg tevreden over de veranderingen die we dankzij de software hebben kunnen uitvoeren, dus ik zou het aan iedereen aanbevelen.”
Corien Brouwer
“In Qnect AMS heb ik in één overzicht de RI&E activiteiten per vestiging in kaart. Zo kan ik veel effectiever monitoren en managen.”
Enez Kat
"De software is erg flexibel en erg eenvoudig. Je kunt inloggen met Single-Sign-On dus zodra je op het netwerk bent hoef je niet eens je wachtwoord meer in te voeren."
Daan Boesjes
“Wij werken nu zo’n anderhalf jaar met deze software en wij vinden het een heel gebruiksvriendelijke systeem."
Robert-Jan Visser
"We zijn erg tevreden over de veranderingen die we dankzij de software hebben kunnen uitvoeren, dus ik zou het aan iedereen aanbevelen.”
Corien Brouwer
“In Qnect AMS heb ik in één overzicht de RI&E activiteiten per vestiging in kaart. Zo kan ik veel effectiever monitoren en managen.”
Enez Kat
"De software is erg flexibel en erg eenvoudig. Je kunt inloggen met Single-Sign-On dus zodra je op het netwerk bent hoef je niet eens je wachtwoord meer in te voeren."
Daan Boesjes
“Wij werken nu zo’n anderhalf jaar met deze software en wij vinden het een heel gebruiksvriendelijke systeem."
Robert-Jan Visser
"We zijn erg tevreden over de veranderingen die we dankzij de software hebben kunnen uitvoeren, dus ik zou het aan iedereen aanbevelen.”
Corien Brouwer
“In Qnect AMS heb ik in één overzicht de RI&E activiteiten per vestiging in kaart. Zo kan ik veel effectiever monitoren en managen.”
Enez Kat
"De software is erg flexibel en erg eenvoudig. Je kunt inloggen met Single-Sign-On dus zodra je op het netwerk bent hoef je niet eens je wachtwoord meer in te voeren."
Daan Boesjes
“Wij werken nu zo’n anderhalf jaar met deze software en wij vinden het een heel gebruiksvriendelijke systeem."
Robert-Jan Visser
"We zijn erg tevreden over de veranderingen die we dankzij de software hebben kunnen uitvoeren, dus ik zou het aan iedereen aanbevelen.”
Corien Brouwer
Demo
Vraag vrijblijvend een demo aan met een expert
Demo